Watervallen en warm waterbronnen

4 juli 2015 - Gunung Halimun, Indonesië

Ik ga zo meteen even naar de traditionele markt en lekker vers fruit halen om mee te nemen naar de watervallen in Gunung Salak.

We zijn naar de Gunung Salak geweest, Bogor ligt aan de voet van deze berg.
Het was een mooie tocht door de kleine dorpjes waar goed goe kon zien hoe de Indonesische mensen leven, We hebben kleine Sawa gezien en de vele fruitbomen.
De watervallen waren mooi, het was er heerlijk koel en zeer rustig. De watervallen waren niet erg groot aangezien het het Droge seizoen is. Raften was daarom ook niet mogelijk, de rivieren waren rustig en kalm.
Wel hebben we heerlijk in het warme water van de krater kunnen zwemmen.

Tussendoor hebben we heerlijk van de verse mango's en ananasjes gesmikkeld.

Toen we laat in de middag naar het hotel teruggingen, zaten we in een enorme file van de Moslims die tegen 17.00 uur tot leven komen omdat ze na 18.00 uur mogen eten vanwege de Ramadan.

'S avonds zijn we heel gezellig gaan eten bij het restaurant in de Botanische tuin.
Het was heel gezellig met muziek, met de mooie verlichting in de Botanische tuin en heerlijk eten met Sateh Kambing, Tempe, Nasi Goreng Ayam, Sateh Ayam enz....

1. Mama:
    4 juli 2015
    Heerlijk! Zongerijpt fruit. Geniet ervan en ook van het water, verdrink niet! Liefs, (o)mama