Ontmoeting met een deel vd familie uit Surabaya

Toen we vanochtend wakker werden in Hotel Kampung Lumbung waren we nog meer verrast van de mooie omgeving waarin onze cottages stonden.

Onze cottages lagen in een prachtige tuin met mooi uitzicht op zwembad en vijver en achter ons het klateren van de rivier en waterval. Heerlijk rustgevend…....

Na het ontbijt hebben we op ons gemak gewacht op een deel van de familie die met ons in Batu 2 daagjes zal doorbrengen. Batu ligt in de bergen en wordt ook wel Appelstad genoemd, omdat in deze omgeving de enige plek is Indonesië waar appelbomen kunnen groeien. Batu is ook een gebied waar veel mensen uit Surabaya graag vertoeven om de warmte van de grote stad te ontvluchten.

Nadat de familie is gearriveerd en ingecheckt gaan we op pad om te gaan lunchen en daarna zijn naar het Jatimpark geweest. Na het park gaan we weer eten op de Floating Market. Hier kun je op allerlei bootjes verschillende soorten eten en hapjes bestellen en samen gezellig op eten.

Het is heel leuk om na ruim 22 jaar weer iedereen te zijn, nu een stuk ouder net als wij en met meer aanhang.

Na al veel bijgekletst te hebben, gaan we terug naar het hotel en hebben Ashley, Fay, Lefty en ik ieder een massage gepland staan van 1 uur.

De kinderen vinden de massage niet echt fijn, ze vinden het te pijnlijk. Lefty en ik vinden de massage wel goed, is het wel dit deze kleine dame behoorlijke stevige en pittige handjes heeft.

Massage wordt op de hotelkamer gegeven, met als voordeel dat heerlijk kunt blijven liggen en in slaap kan vallen.

Foto’s 1 - 3 van 3   |