Albums

Albums 21 - 34 van 34

1. image

Reis van Jogjakarta naar Batu

Vandaag zijn vroeg vertrokken naar Batu. Het was een prachtige rit door de bergen, waar de hellingen volop benut worden voor landbouw. Mooie sawa's, palmbomen..... Onderweg lekker aardbeien gekocht en gegeten. Het hotel Kampung Lumbung waar we in…

15 foto’s

2. image

Op familiebezoek bij Mima en Charlotte in Klaten

Vandaag zijn we op familiebezoek geweest in Klaten. Bij Mima en Charlotte, de vrouw en dochter van Edwin, neef van Lefty, broer van Edith. Wij,Lefty,Ashley,Fay en ik zijn op de scooter gegaan en Mitch en Senead met de chauffeur. Mima was helemaal blij…

4 foto’s

3. 20150711_101157

Op de scooter naar Parangtritis Beach

Vandaag zijn we op de scooter naar Parangtritis Beach geweest. Ik vond het wel spannend, links rijden en de drukte, maar het viel reuzemee. Je bent snel gewend aan het links rijden en de drukte viel ook reuzemee. >>>>"Go with the flow">>>>…

4 foto’s

4. GOPR0142

Goa Pindul

Vandaag zijn we naar Goa Pindul gegaan en dat was heel mooi. We hebben met tubes door de grotten gedobberd en later zijn we door de rivier gedobberd met de tubes. De rivier is op dit moment in het droge seizoen niet erg wild, dus het was heerlijk relaxt…

1 foto

5. IMG_0322

Batik, Zilver, Leder en Prambanan en Ramayana voorstelling

Vandaag zijn we 's morgens in Jogjakarta gebleven en zijn we gaan kijken hoe ze Batik maken, hoe ze zilver smeden, en hoe ze mooie lederen tassen en zo maken. Bij de Batik konden we het hele proces van begin tot eind bekijken. Het is zeer arbeidsintensief…

9 foto’s

6. IMG_0184

Dieng Plateau en Color Lake

Vandaag zijn we naar de Dieng Plateau en Color Lake gegaan. Prachtige rit naar boven, de plateau ligt 2093 meter hoogte. Het was er erg fris, temperatuur ongeveer 15 graden. Aangekomen op de plek moesten we nog een stuk omhoog lopen en uitzicht was prachtig.…

6 foto’s

7. IMG_0232

Lange reis van Bandung naar Jogjakarta

We zijn vanmorgen om 7.00 uur vertrokken richting Jogjakarta. Het is een lange trip van 12 uur. De trip valt reuze mee in de bus van Djaelani en Oban We hebben voldoende ruimte en onze stoelen kunnen helemaal plat. De rit is prachtig door de bergen,…

3 foto’s

8. IMG_0120

Theeplantage, Kampung, Thermalen en Angklung School

Vandaag zijn we 's ochtends naar een zwembad gegaan met thermaal water van de Krater. Via een mooie route langs de theeplantages. We zijn door de theeplantages gelopen en kwamen uit bij een Kampung. Deze Kampung was anders dan de Kampung in de stad…

13 foto’s

9. IMG_9390

Taman Safari

Vandaag zijn we naar Taman Safari gegaan. We gingen vroeg op pad omdat volgens onze chauffeur " the traffic very busy with lots of jam" zou zijn. Het Safaripark ligt niet zo ver van Bogor en zonder veel verkeer zou je er een klein uurtje over…

12 foto’s

10. IMG_7752

Watervallen en warm waterbronnen

Ik ga zo meteen even naar de traditionele markt en lekker vers fruit halen om mee te nemen naar de watervallen in Gunung Salak. We zijn naar de Gunung Salak geweest, Bogor ligt aan de voet van deze berg. Het was een mooie tocht door de kleine dorpjes…

2 foto’s

11. IMG_7368

Bethel en Tamanmini

We zijn vanmorgen naar Bethel geweest op Central Park in Jakarta. Dat was een heel aanmoedigende ervaring. We kregen een rondleiding van zr.Kimmy en we hebben hele mooie ervaringen gehoord. Daarna zijn we naar Tamamini geweest, een park waar de traditionele…

7 foto’s

12. IMG_7147

Dagje Traditionele markt en Botanische tuin

Na een heerlijk ontbijt met veel keus, van nasi, mihoen, kip, vis, soto tot vers fruit, donuts, toast enz......zijn we op pad gegaan. Eerst naar de Traditionele markt met allerlei soorten fruit en groente en vandaar zijn we door de kampong gelopen. We…

8 foto’s

13. IMG_6840

De reis van Heel naar Jakarta

Dinsdag 30 juni om 8.15 uur vertrokken uit Heel richting Schiphol, een voorspoedige reis en bij aankomst Schiphol goede service van Central Parking voor onze auto's. Het inchecken van de koffers verliep ook vlotjes en ook bij Security geen problemen.…

6 foto’s

14. Manado naar Bunaken

Voorbereiding

Op dit moment zijn we druk met de laatste voorbereidingen van onze reis naar Indonesië. We gaan met zijn zessen eerst een rondreis maken van Jakarta>>Bogor>>Bandung>>Baturaden>>Jogyakarta>>Batu>> Surabaya.Vanuit Surabaya…